monitorowanie i zapewnienie zgodności regulacyjnej wyrobów medycznych dystrybuowanych i importowanych przez firmę Meden-Inmed,
przygotowanie dokumentacji w procesie certyfikacji wyrobów medycznych,
wykonywanie zadań administracyjnych związanych z certyfikacją wyrobów medycznych,
bieżące śledzenie zmian prawnych, norm i wymagań na rynku wyrobów medycznych.
Nasze wymagania:
wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki medyczne m.in. biotechnologia, inżynieria biomedyczna),
znajomości języka angielskiego umożliwiającej przygotowywania dokumentów w języku obcym, tj. minimum na poziomie B2 (część rozmowy odbędzie się w języku angielskim),
wysokiej motywacji oraz zaangażowania w pracę,
samodzielności, wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności organizacyjnych,
umiejętności redagowania tekstów – swobody w operowaniu słowem,
znajomości pracy w pakiecie biurowym MS Office,
łatwości nawiązywania kontaktów,
umiejętności rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
doświadczenie na podobnym stanowisku.
To oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie,
wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków,
spotkanie z osobą zarządzającą zespołem już na etapie rozmowy rekrutacyjnej,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
dofinansowanie pakietu medycznego i sportowego po okresie próbnym.