promocja oraz aktywny rozwój sprzedaży powierzonego asortymentu (implanty do medycyny sportowej – Marka Biotek, sprzęt artroskopowy / ortopedyczny – Marka Richard Wolf GmbH, system do ablacji przeciwbólowej stawów – Marka Avanos, materiały kościo-zastępcze-Marka NovaBone, innowacyjne biologiczne rozwiązania stosowane w medycynie sportowej i ortopedii – Marka Vivostat) stosowanych w medycynie z zakresu chirurgii ortopedycznej i medycyny sportowej na terenie województwa lubelskiego, mazowieckiego i podlaskiego,
utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z aktualnymi klientami i pozyskiwanie nowych odbiorców,
bieżąca współpraca ze środowiskiem lekarzy ortopedów,
prowadzenie szkoleń i prezentacji dla personelu medycznego oraz stały monitoring wymagań i poziomu zadowolenia klientów,
aktywne uczestnictwo oraz organizacja prezentacji, szkoleń i warsztatów,
udział w konferencjach i sympozjach branżowych,
monitorowanie rynku oraz raportowanie działań.
Nasze wymagania:
minimum 6 lat doświadczenia w obszarze ortopedii zabiegowej, medycyny sportowej,
adekwatne wykształcenie i/lub doświadczenie z zakresu asortymentu ortopedii i medycyny sportowej na podobnym stanowisku,
zainteresowanie środowiskiem szpitalnym i identyfikacja z produktami technologii medycznej – medycyna sportowa (implanty), artroskopia, ortopedia zabiegowa,
wysoki stopień samodzielności, rzetelności i zorientowanie na cel,
możliwość jednoczesnej obsługi wielu projektów i dotrzymywania terminów,
chęć budowania relacji z klientami,
wysoki poziom kompetencji miękkich, szczególnie w zakresie komunikacji i umiejętności budowania i utrzymywania relacji (zarówno z klientami jak i wewnątrz zespołu),
umiejętność szybkiej i adekwatnej reakcji na potrzeby klientów oraz znajdowania błyskotliwych rozwiązań w sytuacjach trudnych,
gotowość do ciągłego rozwoju zawodowego,
komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1-B2) – część rozmowy poprowadzimy po angielsku,
umiejętność obsługi programu Excel,
prawo jazdy kat.B,
chęć do częstych wyjazdów służbowych (80% wyjazdy służbowe, 20% praca biurowa).
Mile widziane:
znajomość procedur przetargowych.
To oferujemy:
zatrudnienie w rodzinnej, międzynarodowej firmie o wysokich standardach pracy,
umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2B,
atrakcyjne wynagrodzenie, które składa się z podstawy, ryczałtu za delegacje, dodatku mobilnego oraz premii za wykonanie planu rocznego (premia wypłacana kwartalnie),
możliwość rozwoju zawodowego,
wsparcie specjalisty ds. ortopedii na powierzonym terenie,
realne plany sprzedaży,
narzędzia pracy handlowca: samochód służbowy, laptop, smartfon,