Key Account Manager ds. ortopedii i medycyny sportowej
03.12.2024
Twój zakres obowiązków:
- dostawę, montaż, naprawy oraz serwisowanie sprzętu rehabilitacyjnego z portfolio firmy na terenie całej Polski,
- utrzymywanie relacji z klientami,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji serwisowej,
- współpraca z całym zespołem serwisu.
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne (wykształcenie wyższe inżynieryjne będzie atutem),
- prawo jazdy kat. B,
- samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- wysoka kultura osobista i techniczna,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- gotowość do wyjazdów służbowych.
Mile widziane:
- znajomość języka niemieckiego.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w międzynarodowej firmie o wysokich standardach,
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (samochód, laptop, smartfon),
- spotkanie z osobą zarządzającą zespołem już na etapie rozmowy rekrutacyjnej,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego,
- świetną atmosferę i pracę z interesującymi ludźmi,
- możliwość rozwoju zawodowego i aktualizowania wiedzy, liczne szkolenia produktowe oraz specjalistyczne w kraju i za granicą,
- ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej po okresie próbnym,
- dopłatę do pakietu sportowego po okresie próbnym.
13.12.2024 r.
Koszalinzachodniopomorskie
18.12.2024 r.
Koszalinzachodniopomorskie
13.12.2024 r.
Koszalinzachodniopomorskie
Zaktualizowano: 25-11-2024, 09:23