Specjalista ds. obsługi klienta serwisu

Narzędziowiec
10.03.2025
Koszalinzachodniopomorskie

Twój zakres obowiązków:

  • sprawne udzielanie pomocy technicznej i utrzymywanie relacji z klientami,
  • realizacja i kontrola przebiegu wszystkich procesów serwisowych od momentu ich rozpoczęcia do zakończenia,
  • wystawianie faktur,
  • przygotowywanie dokumentacji technicznej,
  • koordynowanie dostaw produktów do klientów,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji serwisowej,
  • współpraca z całym zespołem Wydziału Handlu Zagranicznego.

Nasze wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie min. średnie techniczne (wykształcenie wyższe inżynierskie będzie atutem),
  • prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych (1-2 razy na kwartał),
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu powierzonych zadań,
  • wysoka kultura osobista i techniczna.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w międzynarodowej firmie o wysokich standardach,
  • spotkanie z osobą zarządzającą zespołem już na etapie rozmowy rekrutacyjnej,
  • możliwość rozwoju zawodowego i aktualizowania wiedzy, szkolenia produktowe oraz specjalistyczne w kraju i za granicą,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • świetną atmosferę i pracę z interesującymi ludźmi,
  • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej po okresie próbnym,
  • dopłatę do pakietu sportowego po okresie próbnym.

Pozostałe oferty pracy

Lublin, Warszawalubelskie, mazowieckie
Przedstawiciel handlowy ds. ortopedii i medycyny sportowej

Przedstawiciel handlowy ds. ortopedii i medycyny sportowej

Koszalinzachodniopomorskie
Inżynier mechanik

Inżynier mechanik

Warszawa, Katowicemazowieckie, śląskie
Product Manager ds. kardiologii

Product Manager ds. kardiologii


Zaktualizowano: 12-03-2025, 13:12