dostawa, montaż, naprawy oraz serwisowanie sprzętu rehabilitacyjnego z portfolio firmy na terenie województw: łódzkiego, mazowieckiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, podlaskiego i warmińsko-mazurskiego,
utrzymywanie relacji z klientami,
dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji serwisowej,
współpraca z całym zespołem serwisu.
Nasze wymagania:
wykształcenie min. średnie techniczne (wykształcenie wyższe inżynieryjne będzie atutem),
prawo jazdy kat. B,
samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
wysoka kultura osobista i techniczna,
znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
gotowość do wyjazdów służbowych.
To oferujemy:
stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w międzynarodowej firmie o wysokich standardach,
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (samochód, laptop, smartfon),
spotkanie z osobą zarządzającą zespołem już na etapie rozmowy rekrutacyjnej,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego,
świetną atmosferę i pracę z interesującymi ludźmi,
możliwość rozwoju zawodowego i aktualizowania wiedzy, liczne szkolenia produktowe oraz specjalistyczne w kraju i za granicą,
ubezpieczenie grupowe,
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej po okresie próbnym,