sprzedaż produktów z portfolio firmy Meden-Inmed w zakresie sprzętu weterynaryjnego (m.in. sprzęt do zoofizjoterapii, sprzęt do diagnostyki i badań, wyposażenie gabinetów weterynaryjnych, aparatura medyczna, wyposażenie sal operacyjnych) na terenie województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, mazowieckiego, łódzkiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, małopolskiego, podkarpackiego),
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami,
planowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń produktowych,
realizacja planów sprzedaży,
współpraca merytoryczna w tworzeniu materiałów informacyjnych i promocyjnych.
Nasze wymagania:
wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: medycyna weterynaryjna, zoofizjoterapia lub pokrewne),
min. 2-letnie doświadczenie handlowe (mile widziane doświadczenie w branży weterynaryjnej lub medycznej) ,
umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami,
wysoka motywacja oraz zaangażowanie w pracę,
dyspozycyjność, samodzielność, wysoka kultura osobista,
gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
znajomość języka angielskiego min. na poziomie B1 (część rozmowy odbędzie się w języku angielskim),
aktualne prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
możliwość przedłużenia współpracy po okresie pracy na zastępstwo (umowa o pracę na własnym terenie),
ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w której podejmowanie wyzwań i orientacja na cel skutkuje widocznymi wynikami,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników,
umowę o pracę,
narzędzia pracy handlowca: samochód służbowy, laptop, smartfon,
możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
dofinansowanie pakietu medycznego i sportowego po okresie próbnym,
dołączenie do zespołu profesjonalistów pracujących z prawdziwą pasją,
uczestnictwo w szkoleniach w kraju i zagranicą (produktowych, specjalistycznych) umożliwiających podnoszenie kompetencji.