Key Account Manager ds. ortopedii i medycyny sportowej

Serwisant w Wydziale Rehabilitacji
25.11.2024
Przedstawiciel handlowy ds. ortopedii i medycyny sportowej
03.12.2024
Lublin, Warszawa, Białystoklubelskie, mazowieckie, podlaskie

Twój zakres obowiązków:

  • promocja oraz aktywny rozwój sprzedaży powierzonego asortymentu (implanty do medycyny sportowej – Marka Biotek, sprzęt artroskopowy / ortopedyczny – Marka Richard Wolf GmbH, system do ablacji przeciwbólowej stawów – Marka Avanos, materiały kościo-zastępcze-Marka NovaBone, innowacyjne biologiczne rozwiązania stosowane w medycynie sportowej i ortopedii – Marka Vivostat) stosowanych w medycynie z zakresu chirurgii ortopedycznej i medycyny sportowej na terenie województwa lubelskiego, mazowieckiego i podlaskiego,
  • utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z aktualnymi klientami i pozyskiwanie nowych odbiorców,
  • bieżąca współpraca ze środowiskiem lekarzy ortopedów,
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji dla personelu medycznego oraz stały monitoring wymagań i poziomu zadowolenia klientów,
  • aktywne uczestnictwo oraz organizacja prezentacji, szkoleń i warsztatów,
  • udział w konferencjach i sympozjach branżowych,
  • monitorowanie rynku oraz raportowanie działań.

Nasze wymagania:

  • minimum 6 lat doświadczenia w obszarze ortopedii zabiegowej, medycyny sportowej,
  • adekwatne wykształcenie i/lub doświadczenie z zakresu asortymentu ortopedii i medycyny sportowej na podobnym stanowisku,
  • zainteresowanie środowiskiem szpitalnym i identyfikacja z produktami technologii medycznej – medycyna sportowa (implanty), artroskopia, ortopedia zabiegowa,
  • wysoki stopień samodzielności, rzetelności i zorientowanie na cel,
  • możliwość jednoczesnej obsługi wielu projektów i dotrzymywania terminów,
  • chęć budowania relacji z klientami,
  • wysoki poziom kompetencji miękkich, szczególnie w zakresie komunikacji i umiejętności budowania i utrzymywania relacji (zarówno z klientami jak i wewnątrz zespołu),
  • umiejętność szybkiej i adekwatnej reakcji na potrzeby klientów oraz znajdowania błyskotliwych rozwiązań w sytuacjach trudnych,
  • gotowość do ciągłego rozwoju zawodowego,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1-B2) – część rozmowy poprowadzimy po angielsku,
  • umiejętność obsługi programu Excel,
  • prawo jazdy kat.B,
  • chęć do częstych wyjazdów służbowych (80% wyjazdy służbowe, 20% praca biurowa).

Mile widziane:

  • znajomość procedur przetargowych.

To oferujemy:

  • zatrudnienie w rodzinnej, międzynarodowej firmie o wysokich standardach pracy,
  • umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, które składa się z podstawy, ryczałtu za delegacje, dodatku mobilnego oraz premii za wykonanie planu rocznego (premia wypłacana kwartalnie),
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • wsparcie specjalisty ds. ortopedii na powierzonym terenie,
  • realne plany sprzedaży,
  • narzędzia pracy handlowca: samochód służbowy, laptop, smartfon,
  • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
  • dofinansowanie pakietu medycznego i sportowego po okresie próbnym.

Pozostałe oferty pracy

Koszalinzachodniopomorskie
Serwisant w Wydziale Rehabilitacji

Serwisant w Wydziale Rehabilitacji

Koszalinzachodniopomorskie
Operator CNC

Operator CNC

Lublin, Warszawa, Białystoklubelskie, mazowieckie, podlaskie
Przedstawiciel handlowy ds. ortopedii i medycyny sportowej

Przedstawiciel handlowy ds. ortopedii i medycyny sportowej


Zaktualizowano: 03-12-2024, 15:40