Serwis sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego

Oferujemy Państwu profesjonalną i kompleksową obsługę w zakresie serwisunapraw aparatury medycznej oraz sprzętu rehabilitacyjnego.

Pracownicy naszej firmy posiadają specjalistyczną wiedzę i ciągle podnoszą swoje kwalifikacje. Naprawamiprzeglądami technicznymi urządzeń medycznych zajmujemy się od wielu lat, co daje nam niezbędne w tym zakresie usług doświadczenie.

Serwisujemy sprzęt nie tylko własnej produkcji, ale także znanych i cenionych firm, takich jak: Gymna-Uniphy, Kinetec, Chattanooga, ASA Laser.

Dobra organizacja i wyposażenie serwisu firmy Meden-Inmed Sp. z o.o. w najwyższej jakości sprzęt kontrolno-pomiarowy oraz wdrożenie i utrzymywanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normami PN-EN ISO 9001:2000, ISO 13485:2003 oraz ISO 62353:2008 - gwarantują wysoki poziom świadczonych usług. Badania bezpieczeństwa elektrycznego realizujemy za pomocą urządzenia testowego marki Rigiel, model 62353.

Na wszystkie naprawy w naszym serwisie udzielamy 3-miesięcznej gwarancji. Zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą i skorzystania z usług firmy. Jesteśmy pewni, że sprostamy nawet najbardziej wygórowanym wymaganiom.

Dziękujemy klientom, którzy nam zaufali i korzystają z serwisu sprzętu medycznego Meden-Inmed Sp. z o.o..

» Regulamin usług serwisowych

FAQ

W wannie BALMED nie działa perełka

Sprawdzić czy ktoś nie zmniejszył mocy pompy powietrznej do zera.

Stoły TERAPEUTA,GALAXY nie działa podnoszenie i opuszczanie

Sprawdzić czy kluczyk magnetyczny umieszczony jest w oznaczonym miejscu.

Wirówka nierówno pracuje, wyrzuca wodę pulsacyjnie wydając przy tym stłumione buczenie

Należy domknąć zawór spustu wody.

W wannie AQUAMEDEN świeci się kontrolka z kluczykiem

Należy uzupełnić płyn dezynfekcyjny w zbiorniczku.

Saturator CARBOSAT strzela gazem do wanny

Zbyt małe ciśnienie wody w stosunku do gazu. Należy wyczyścić filtr wody; wykonać korektę ustawień ciśnień tak, aby ciśnienie gazu było min 0,5 bar mniejsze niż wody.

W wannie BALMED z funkcją perełki zapala się kontrolka z kluczykiem

Prosimy o kontakt z działem serwisu.

W wannie AQUANEA pojawia się błąd E03

Jest to błąd polegający na wykryciu wody przez górny czujnik, przy jednoczesnym fizycznym jej braku w wannie. Stan ten spowodowany jest  najczęściej przez osad lub wodę laną z prysznica w okolicy umiejscowienia czujnika przy jednoczesnym napełnianiu wanny. Należy umyć i wytrzeć do sucha nieckę wanny w jej górnej części na prawo od kranu.

Mieszalnik FANGO F40 lub Cieplarka C14 do okładów, sygnalizuje na wyświetlaczu E1 lub E2

Nastąpił chwilowy zanik napięcia zasilania. Urządzenie należy ponownie włączyć przyciskiem START.

Dlaczego nie mogę uruchomić wirówki?

Należy przeprowadzić odkamienianie urządzenia zgodnie z wytycznymi instrukcji obsługi.

Co oznacza zapalenie się kontrolki z kluczykiem w wirówce?

Urządzenie zgłasza konieczność przeprowadzenia odkamieniania. Wykonać procedurę opisaną w instrukcji obsługi.

Dlaczego pomimo przeprowadzenia odkamieniania, kontrolka z kluczykiem nie gaśnie i wirówka nie daje się uruchomić?

Funkcja odkamieniania nie została należycie uruchomiona bądź proces ten został przerwany. Poprawne załączenie funkcji odkamieniania sygnalizowane jest symbolem "OooO" na wyświetlaczu. Proces ten trwa 60 minut i nie wolno go przerywać.

Zadaj pytanie

Badania bezpieczeństwa

Oferujemy Państwu usługi w zakresie przeprowadzania obowiązkowych pomiarów parametrów bezpieczeństwa urządzeń (zgodnie z normą IEC 60601-1) w placówkach rehabilitacyjnych (szpitale, ośrodki rehabilitacyjne, przychodnie, prywatne gabinety, itp.).

Badanie bezpieczeństwa elektrycznego polega na sprawdzeniu parametrów elektrycznych danego urządzenia i stwierdzeniu, czy urządzenie nie stanowi zagrożenia dla pacjenta lub personelu obsługującego. Badanie takie powinno być wykonane po każdej naprawie lub co najmniej raz do roku dla każdego medycznego urządzenia elektrycznego.

Przeglądy techniczne oraz badania elektryczne wykonują wykwalifikowani serwisanci posiadający świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się urządzeniami elektrycznymi w zakresie kontrolno-pomiarowym. Badania bezpieczeństwa elektrycznego przeprowadzane są przy użyciu certyfikowanych i kalibrowanych urządzeń pomiarowych firmy RIGEL MEDICAL. Po wykonaniu usługi wydany zostaje certyfikat pokontrolny.

Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Zgłoszenie informacyjne wraz ze zleceniem wykonania badań prosimy przesłać na adres firmy. W odpowiedzi skontaktujemy się z Państwem telefonicznie i ustalimy dogodny termin wykonania usługi.

Dziękujemy za współpracę.

Cennik usług

Usługa Jednostka Cena netto Cena brutto
Naprawa serwisowa w terenie Roboczogodzina 90,00 zł 110,70 zł
Naprawa serwisowa w siedzibie firmy Roboczogodzina 75,00 zł 92,25 zł

Oferujemy bardzo atrakcyjny system pakietowy dla usługi przeglądu technicznego, w których ceny uzależnione są od ilości urządzeń.

Na życzenie wykonujemy badania bezpieczeństwa elektrycznego dla wszystkich medycznych urządzeń elektrycznych. Przy większej ilości badanych urządzeń ceny mogą ulec zmianie.

ilość urządzeń badanie bezpieczeństwa elektrycznego
(cena netto/urządzenie*)
przegląd techniczny
(cena netto/urządzenie*)
1-10 urządzeń 35,00 zł 45,00 zł
11-20 urządzeń 30,00 zł 40,00 zł
21-30 urządzeń 25,00 zł 35,00 zł
31-40 urządzeń 20,00 zł 30,00 zł
50 i więcej 15,00 zł 25,00 zł

Dodatkowo doliczamy koszty elementów, części zamiennych oraz koszt dojazdu i delegacji pracownika (wg. poniższej tabeli).

Odległość Cena netto Cena brutto
Do 100 km od Koszalina 240,00 zł 295,20 zł
Do 200 km od Koszalina 450,00 zł 553,50 zł
Do 350 km od Koszalina 750,00 zł 922,50 zł
Do 500 km od Koszalina 1.000,00 zł 1.230,00 zł
Powyżej 500 km od Koszalina 1.200,00 zł 1.476,00 zł

Zgłoszenie naprawy online

Dane do faktury:

Osoba zgłaszająca:

Dane zgłaszanego urządzenia:

Kontakt z serwisem

Serwis wydziału rehabilitacji

Mapa zasięgu

Radosław Missokkierownik serwisu - WRH

rm@meden.com.pl

+48 94 344 90 48

+48 600 052 584

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Jarosław Zalewskilogistyk serwisu

serwis-wrh@meden.com.pl

+48 665 812 666

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Dariusz Gryciukspecjalista ds. serwisu

dg@meden.com.pl

+48 606 944 629

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Krzysztof Brodaczewskispecjalista ds. serwisu

kbrodaczewski@meden.com.pl

+48 604 056 406

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Jacek Walesiewiczspecjalista ds. serwisu

jwalesiewicz@meden.com.pl

+48 693 796 663

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Krystian Gruszczyńskispecjalista ds. serwisu (Hocoma)

kgruszczynski@meden.com.pl

+48 694 077 107

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska