Województwo: dolnośląskie, lubuskie, opolskie, wielkopolskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • dostawę, montaż i szkolenie personelu z zakresu obsługi urządzeń medycznych dystrybuowanych przez firmę,
  • naprawy oraz serwisowanie urządzeń medycznych,
  • utrzymywanie relacji z klientami,
  • stałą współpracę z koordynatorem oraz kierownictwem działu serwisu,
  • stałą współpracę z zespołem handlowym.

Wymagamy:

  • wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wykształcenie wyższe inżynieryjne),
  • wiedza z zakresu mechaniki, informatyki i elektroniki,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych i pracy w terenie,
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • dyspozycyjność i zaangażowanie w realizowaniu wytyczonych celów,
  • wysoka kultura osobista i techniczna,
  • znajomość języka angielskiego,
  • miejsce zamieszkania: pogranicze woj. dolnośląskiego z woj. lubuskim będzie dodatkowym atutem.

Zatrudniona osoba otrzyma:

  • zatrudnienie w międzynarodowej firmie o wysokich standardach pracy,
  • umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (samochód, laptop, komórkę),
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pakiet medyczny od 4 miesiąca zatrudnienia,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników pracy,
  • możliwość rozwoju,
  • liczne szkolenia produktowe oraz specjalistyczne w kraju i za granicą.

Tryb postępowania:

Zapraszamy do składania życiorysów na adres e-mail: rekrutacja@meden.com.pl