Copywriter
13.11.2023Przedstawiciel handlowy ds. żywienia dojelitowego
22.11.2023
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli posiadasz:
- doświadczenie we współpracy z zespołami i umiesz motywować siebie i innych do efektywnej pracy,
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne, inżynierskie, medyczne),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata),
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- aktualne prawo jazdy kat. B,
- łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami,
- otwartość na częste wyjazdy służbowe,
- wysoką motywację oraz zaangażowanie w pracę,
- umiejętność poszukiwania rozwiązań i porozumienia w sytuacjach wyzwaniowych,
- kulturę osobistą i doskonałe umiejętności komunikacyjne.
Będziesz odpowiedzialna/y za:
- zarządzanie zespołem specjalistów ds. serwisu, organizowanie i kontrolowanie pracy,
- optymalizację wewnętrznych norm i procedur,
- dbałość o jakość obsługi klientów,
- monitorowanie przebiegu procesów serwisowych,
- interweniowanie w przypadkach szczególnie istotnych zgłoszeń reklamacyjnych,
- sporządzanie dokumentacji i raportów dla bezpośrednich przełożonych,
- stałe i zadaniowe analizy wewnętrzne, rynku i działań konkurencji,
- opracowanie i wdrożenie standardów marketingowych pracy serwisu,
- współtworzenie strategii biznesowej serwisu.
Oferujemy:
- zatrudnienie w rodzinnej, międzynarodowej firmie o wysokich standardach pracy,
- spotkanie z osobą zarządzającą zespołem już na etapie rozmowy rekrutacyjnej,
- umowę o pracę na pełen etat,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość indywidualnej pracy rozwojowej z coachem,
- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,
- dofinansowanie pakietu medycznego i sportowego po okresie próbnym.
10.10.2023 r.
Koszalinzachodniopomorskie
13.11.2023 r.
Koszalinzachodniopomorskie
13.11.2023 r.
Koszalinzachodniopomorskie
Zaktualizowano: 24-11-2023, 08:37