Zwroty


Możesz dokonać zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty dostarczenia. Zwracany towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie oraz powinien zawierać kompletne wyposażenie i akcesoria.

Dokonać zwrotu towaru możesz przesyłając wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres e-mail sklep@meden.com.pl lub wysyłając formularz pocztą na adres: Meden-Inmed Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75 - 847 Koszalin. Podczas zgłaszania zwrotu produktu należy należy bezwzględnie podać numer zamówienia, podlegającego odstąpieniu od umowy.

W przypadku klienta, który założył konto w sklepie Internetowym Meden-Inmed, można skorzystać z formularza interaktywnego dostępnego pod linkiem

Zwrotom nie podlegają produkty higieniczne, czyli takie produkty, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

Pobierz - wersja pdf

Pobierz - wersja docx

Reklamacje


Reklamacje dotyczące wad produktów można składać w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Zgłoszenie można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail o tytule „Reklamacja [nr zamówienia]" na adres: sklep@meden.com.pl lub wysyłając pocztą na adres: Meden-Inmed Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75 - 847 Koszalin.

W zgłoszeniu niezgodności produktu z umową proszę podać swoje dane (imię, nazwisko, adres do korespondencji), numer dowodu zakupu (faktury VAT) z oznaczeniem numeru zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.

W przypadku klienta, który założył konto w sklepie Internetowym Meden-Inmed, można skorzystać z formularza interaktywnego dostępnego pod linkiem.

W ciągu 14 dni dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana, otrzymasz zwrot należności za towar na konto bankowe lub kartę.

FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU:

Pobierz - wersja pdf

Pobierz - wersja docx

Loading...