Serwis sprzętu i aparatury medycznej

Oferujemy Państwu profesjonalną obsługę w zakresie kompleksowych napraw aparatury medycznej. Serwisujemy sprzęt własnej produkcji oraz innych znanych i cenionych producentów, takich jaki: Richard Wolf, Elvation Medical, Dornier Med Tech, Laborie, Koelis, DDD Diagnostic (gamma kamery), EB Neuro, Natus, MagVenture, AMS Technologies (zielone lasery), MedtronicMediwatch.

Naprawamiprzeglądami technicznymi urządzeń medycznych zajmujemy się od wielu lat, nasze doświadczenie oraz specjalistyczną wiedzę doceniło już wielu zadowolonych klientów z całej Polski. Nasi pracownicy dbają o samorozwój i nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe.

Wyróżnia nas dobra organizacja oraz świetne wyposażenie serwisu, posiadamy najwyższej jakości sprzęt kontrolno-pomiarowy. Zarządzamy jakością wg norm uznawanych na całym świecie (PL-EN ISO 9001:2000, ISO 13485:2003, ISO 62353:2008), dzięki czemu możemy zapewnić wysoki poziom świadczonych usług przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.

Na wszystkie naprawyprzeglądy wykonane w naszym serwisie udzielamy 3-miesięcznej gwarancji. Zapraszamy do zapoznania się z kompleksową ofertą i skorzystania z usług serwisowych firmy. Nasze wieloletnie doświadczenie i profesjonalne podejście gwarantują pełną satysfakcję.

Dziękujemy klientom, którzy nam zaufali i korzystają z serwisu Meden-Inmed Sp. z o.o..

» Regulamin usług serwisowych

FAQ

W wannie BALMED nie działa perełka

Sprawdzić czy ktoś nie zmniejszył mocy pompy powietrznej do zera.

Stoły TERAPEUTA,GALAXY nie działa podnoszenie i opuszczanie

Sprawdzić czy kluczyk magnetyczny umieszczony jest w oznaczonym miejscu.

Wirówka nierówno pracuje, wyrzuca wodę pulsacyjnie wydając przy tym stłumione buczenie

Należy domknąć zawór spustu wody.

W wannie AQUAMEDEN świeci się kontrolka z kluczykiem

Należy uzupełnić płyn dezynfekcyjny w zbiorniczku.

Saturator CARBOSAT strzela gazem do wanny

Zbyt małe ciśnienie wody w stosunku do gazu. Należy wyczyścić filtr wody; wykonać korektę ustawień ciśnień tak, aby ciśnienie gazu było min 0,5 bar mniejsze niż wody.

W wannie BALMED z funkcją perełki zapala się kontrolka z kluczykiem

Prosimy o kontakt z działem serwisu.

W wannie AQUANEA pojawia się błąd E03

Jest to błąd polegający na wykryciu wody przez górny czujnik, przy jednoczesnym fizycznym jej braku w wannie. Stan ten spowodowany jest  najczęściej przez osad lub wodę laną z prysznica w okolicy umiejscowienia czujnika przy jednoczesnym napełnianiu wanny. Należy umyć i wytrzeć do sucha nieckę wanny w jej górnej części na prawo od kranu.

Mieszalnik FANGO F40 lub Cieplarka C14 do okładów, sygnalizuje na wyświetlaczu E1 lub E2

Nastąpił chwilowy zanik napięcia zasilania. Urządzenie należy ponownie włączyć przyciskiem START.

Dlaczego nie mogę uruchomić wirówki?

Należy przeprowadzić odkamienianie urządzenia zgodnie z wytycznymi instrukcji obsługi.

Co oznacza zapalenie się kontrolki z kluczykiem w wirówce?

Urządzenie zgłasza konieczność przeprowadzenia odkamieniania. Wykonać procedurę opisaną w instrukcji obsługi.

Dlaczego pomimo przeprowadzenia odkamieniania, kontrolka z kluczykiem nie gaśnie i wirówka nie daje się uruchomić?

Funkcja odkamieniania nie została należycie uruchomiona bądź proces ten został przerwany. Poprawne załączenie funkcji odkamieniania sygnalizowane jest symbolem "OooO" na wyświetlaczu. Proces ten trwa 60 minut i nie wolno go przerywać.

Zadaj pytanie

Badania bezpieczeństwa

Oferujemy Państwu usługi w zakresie przeprowadzania obowiązkowych pomiarów parametrów bezpieczeństwa urządzeń (zgodnie z normą IEC 60601-1) w placówkach rehabilitacyjnych (szpitale, ośrodki rehabilitacyjne, przychodnie, prywatne gabinety, itp.).

Badanie bezpieczeństwa elektrycznego polega na sprawdzeniu parametrów elektrycznych danego urządzenia i stwierdzeniu, czy urządzenie nie stanowi zagrożenia dla pacjenta lub personelu obsługującego. Badanie takie powinno być wykonane po każdej naprawie lub co najmniej raz do roku dla każdego medycznego urządzenia elektrycznego.

Przeglądy techniczne oraz badania elektryczne wykonują wykwalifikowani serwisanci posiadający świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się urządzeniami elektrycznymi w zakresie kontrolno-pomiarowym. Badania bezpieczeństwa elektrycznego przeprowadzane są przy użyciu certyfikowanych i kalibrowanych urządzeń pomiarowych firmy RIGEL MEDICAL. Po wykonaniu usługi wydany zostaje certyfikat pokontrolny.

Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Zgłoszenie informacyjne wraz ze zleceniem wykonania badań prosimy przesłać na adres firmy. W odpowiedzi skontaktujemy się z Państwem telefonicznie i ustalimy dogodny termin wykonania usługi.

Dziękujemy za współpracę.

Cennik usług

Usługa Jednostka Cena netto Cena brutto
Naprawa serwisowa w terenie Roboczogodzina 250,00 zł 307,50 zł
Naprawa serwisowa w siedzibie firmy Roboczogodzina 200,00 zł 246,00 zł
Badanie bezpieczeństwa elektrycznego (*) Ryczałt / szt. 120,00 zł 147,60 zł
Przegląd techniczny Ryczałt / szt. 550,00 zł 676,50 zł
Przegląd techniczny zestawu do ESWL firmy Richard Wolf i firmy Dornier Ryczałt / szt. 4.950,00 zł 6.088,50 zł
Przegląd techniczny lasera H20, H30, D200 firmy Dornier oraz MegaPulse firmy Richard Wolf Ryczałt / szt. 4.950,00 zł 6.088,50 zł
Przegląd techniczny kamery Gamma Solo Ryczałt / szt. 2.950,00 zł 3.628,50 zł
Przegląd techniczny kamery Gamma Quantum Ryczałt / szt. 4.950,00 zł 6.088,50 zł

*) Na życzenie wykonujemy badania bezpieczeństwa elektrycznego dla wszystkich medycznych urządzeń elektrycznych. Przy większej ilości badanych urządzeń ceny mogą ulec zmianie.

Dodatkowo doliczamy koszty elementów, części zamiennych oraz koszt dojazdu i delegacji pracownika (wg. poniższej tabeli).

Odległość Cena netto Cena brutto
Do 100 km od Koszalina 280,00 zł 344,40 zł
Do 200 km od Koszalina 560,00 zł 688,80 zł
Do 350 km od Koszalina 850,00 zł 1.045,50 zł
Do 500 km od Koszalina 1.100,00 zł 1.353,00 zł
Powyżej 500 km od Koszalina 1.400,00 zł 1.722,00 zł

Zgłoszenie naprawy online

Dane do faktury:

Osoba zgłaszająca:

Dane zgłaszanego urządzenia:

Kontakt z serwisem

Mapa zasięgu

Karol Bieńkuńskikierownik serwisu - WAM

  • Richard Wolf (endoskopia, lasery, ESWL)
  • Dornier MedTech (lasery, ESWL)
  • Boston Scientific (lasery)

kb@meden.com.pl

+48 94 347 10 58

+48 697 101 187

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Agnieszka Rogowskakoordynator ds. serwisu i obsługi klienta

arogowska@meden.com.pl

+48 94 347 10 58

+48 785 810 440

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Zbigniew Horegladsamodzielny specjalista ds. serwisu

  • Laborie (urodynamika)
  • Richard Wolf (ESWL)
  • Dornier MedTech (ESWL)
  • DDD Diagnostic (kamery Gamma)

zh@meden.com.pl

+48 94 344 90 58

+48 609 139 338

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Paweł Wojtanowskispecjalista ds. serwisu

  • Natus Neurology, Alpine Biomed, EBNeuro (neurologia)
  • Richard Wolf (lasery)
  • Boston Scientific (kamery Gamma)

pwojtanowski@meden.com.pl

+48 607 566 508

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Michał Polańskispecjalista ds. serwisu

  • Richard Wolf (endoskopia, systemy zintegrowane)
  • Laborie (urodynamika)

mpolanski@meden.com.pl

+48 94 347 10 58

+48 663 950 636

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Jeremi Knapspecjalista ds. serwisu

  • Richard Wolf (endoskopia)

jknap@meden.com.pl

+48 94 347 10 58

+48 601 250 171

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Wojciech Ulanowskispecjalista ds. serwisu

  • Richard Wolf (endoskopia)
  • Laborie (urodynamika)

wulanowski@meden.com.pl

+48 785 810 465

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska

Mapa zasięgu

Kamil Bentkowskispecjalista ds. serwisu

  • Richard Wolf (endoskopia, lasery)

kbentkowski@meden.com.pl

+48 605 483 888

Zasięg w regionie:

  • Cała Polska